Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Školní speciální pedagog a jeho pohled na inkluzivní vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73619819" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73619819 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Školní speciální pedagog a jeho pohled na inkluzivní vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kontext společenského dění se významně promítá i do školství, které je nuceno přizpůsobovat se změnám a inovacím. Jedním z aktuálních trendů je vznik nových profesí podporujících snahy o inkluzivní vzdělávání a rovné příležitosti. Výzkum sledoval specifika profese školního speciálního pedagoga. Pomocí zakotvené teorie interpretujeme jejich zkušenosti a pohled na podobu inkluze v českém školním prostředí, neboť právě školní speciální pedagog je významným aktérem inkluzivního vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    School special educators and their view on inclusive education

  • Popis výsledku anglicky

    The context of social events is also reflected in education, which is forced to adapt to change and innovation. One of the current trends is the emergence of new professions that support efforts towards inclusive education and equal opportunities. Our research followed the specifics of the profession of school special educator. Using grounded theory, we interpret their experiences and perspectives on the form of inclusion in the Czech school environment, as the school special educator is an important actor in the inclusion process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-280-0359-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    97-100

  • Název nakladatele

    Česká asociace pedagogického výzkumu a Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    5. 9. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku