Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sexting u žáků na 1. stupni základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73620649" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73620649 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.e-bezpeci.cz/index.php/ke-stazeni/odborne-studie/167-sexting-u-zaku-na-1-stupni-zs-2023-dobesova-szotkowski-kopecky/file" target="_blank" >https://www.e-bezpeci.cz/index.php/ke-stazeni/odborne-studie/167-sexting-u-zaku-na-1-stupni-zs-2023-dobesova-szotkowski-kopecky/file</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.23.24463759" target="_blank" >10.5507/pdf.23.24463759</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sexting u žáků na 1. stupni základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie je orientována na problematiku sextingu – rizikového komunikačního fenoménu, který je realizován prostřednictvím digitálních technologií – u populace vybraných žáků 1. stupně základní školy. Teoretická část sexting vymezuje, řadí do systému základních forem rizikového chování a propojuje s dalšími online rizikovými fenomény. Dále pak rozebírá žáka 1. stupně základní školy stran jeho obvyklého psychosexuálního vývoje, který však ve spojitosti s digitálními médii může nabývat poněkud jiných rozměrů. Na závěr pak popisuje možnosti prevence sextingu u vybraných žáků primárního vzdělávání. Empirická část pak zjišťuje rozšíření sextingu ve všech jeho základních podobách u vybrané skupiny žáků na 1. stupni základní školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Sexting among pupils in primary school

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph focuses on the issue of sexting – a risky communication phenomenon that is implemented through digital technologies – in a population of selected pupils of the first grade of primary school. The theoretical part defines sexting, places it in the system of basic forms of risky behaviour and connects it with other online risk phenomena. It then analyses the 1st grade primary school pupil in terms of his/her usual psychosexual development, which, however, may take on somewhat different dimensions in connection with digital media. Finally, it describes the possibilities of preventing sexting in selected primary school pupils. The empirical part then investigates the prevalence of sexting in all its basic forms among a selected group of primary school pupils.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-6375-9

  • Počet stran knihy

    121

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy