Sexting u žáků na 1. stupni základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73620649" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73620649 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.e-bezpeci.cz/index.php/ke-stazeni/odborne-studie/167-sexting-u-zaku-na-1-stupni-zs-2023-dobesova-szotkowski-kopecky/file" target="_blank" >https://www.e-bezpeci.cz/index.php/ke-stazeni/odborne-studie/167-sexting-u-zaku-na-1-stupni-zs-2023-dobesova-szotkowski-kopecky/file</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.23.24463759" target="_blank" >10.5507/pdf.23.24463759</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sexting u žáků na 1. stupni základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie je orientována na problematiku sextingu – rizikového komunikačního fenoménu, který je realizován prostřednictvím digitálních technologií – u populace vybraných žáků 1. stupně základní školy. Teoretická část sexting vymezuje, řadí do systému základních forem rizikového chování a propojuje s dalšími online rizikovými fenomény. Dále pak rozebírá žáka 1. stupně základní školy stran jeho obvyklého psychosexuálního vývoje, který však ve spojitosti s digitálními médii může nabývat poněkud jiných rozměrů. Na závěr pak popisuje možnosti prevence sextingu u vybraných žáků primárního vzdělávání. Empirická část pak zjišťuje rozšíření sextingu ve všech jeho základních podobách u vybrané skupiny žáků na 1. stupni základní školy.
Název v anglickém jazyce
Sexting among pupils in primary school
Popis výsledku anglicky
The monograph focuses on the issue of sexting – a risky communication phenomenon that is implemented through digital technologies – in a population of selected pupils of the first grade of primary school. The theoretical part defines sexting, places it in the system of basic forms of risky behaviour and connects it with other online risk phenomena. It then analyses the 1st grade primary school pupil in terms of his/her usual psychosexual development, which, however, may take on somewhat different dimensions in connection with digital media. Finally, it describes the possibilities of preventing sexting in selected primary school pupils. The empirical part then investigates the prevalence of sexting in all its basic forms among a selected group of primary school pupils.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-6375-9
Počet stran knihy
121
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—