Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Digitalizace vzdělávání aneb rozvoj digitální gramotnosti očima učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73620700" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73620700 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.extrasystem.com/9788087570616.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570616.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Digitalizace vzdělávání aneb rozvoj digitální gramotnosti očima učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá aktuální otázkou procesu vzdělávání, tj. její digitalizace. Jsou rozebírány podmínky, které formují nezbytnost zavést digitální kompetence do edukace a problémy, které tento proces provází. Na výzkumu mezi učiteli středních škol, je pak demonstrován proces pronikání nezbytnosti řešení digitální gramotnosti v podmínkách škol, právě pro zajištění uplatnitelnosti jejich absolventů na trhu práce, ale i v běžném životě. Tyto okolnosti jsou spojeny nejen materiálovo-technologickým zabezpečením výuky, ale především s kompetencemi samotných učitelů vést výuky adekvátními metodami, postupy a nástroji.

  • Název v anglickém jazyce

    The digitalization of education or the development of digital literacy through the eyes of teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the current issue of the education process, i.e. its digitalization. It discusses the conditions that shape the necessity to introduce digital competences into education and the problems that accompany this process. On the research among secondary school teachers, then the process of penetration of the necessity of addressing digital literacy in the conditions of schools is demonstrated, precisely to ensure the employability of their graduates in the labor market, but also in everyday life. These circumstances are connected not only with the material and technological provision of teaching, but above all with the competence of the teachers themselves to conduct the lessons with adequate methods, procedures and tools..

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SCHOLA NOVA, QUO VADIS? 2023

  • ISBN

    978-80-87570-61-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    165-171

  • Název nakladatele

    Extrasystem Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    3. 11. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku