Metodika práce pro sociální pedagogy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73626886" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73626886 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333206773" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333206773</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodika práce pro sociální pedagogy
Popis výsledku v původním jazyce
Metodika práce pro sociální pedagogy přináší ucelený pohled na pozici sociálního pedagoga ve škole a činnosti, které ve školním prostředí běžně vykonává. Publikace v prvních kapitolách přibližuje teoretický rámec a historický vývoj pozice, aktuální stav legislativního ukotvení či cílovou skupinu sociálního pedagoga. Stejně tak nabízí komplexní pohled na na kompetence sociálního pedagoga, spektrum činností, které sociální pedagogové v praxi vykonávají, či metody, které používají. Metodická část knihy, rozkládající se přes deset kapitol, nabízí návodné postupy z oblasti preventivního působení, intervence, diagnostiky a depistáže, práce s rodinou žáka či se žákem se sociálním znevýhodněním, mezioborové spolupráce a dalších činností, které sociální pedagogové vykonávají. Publikace je určena zpravidla sociálním pedagogům či studentům, pripravujícím se na výkon této profese.
Název v anglickém jazyce
Work methodology for social educators
Popis výsledku anglicky
Methodology for Social Educators provides a comprehensive view of the position of the social educator in the school and the activities that are commonly carried out in the school environment. In the first chapters, the publication presents the theoretical framework and historical development of the position, the current state of legislative anchoring or the target group of social pedagogues, as well as offers a comprehensive view of the competencies of the position of social pedagogue, the range of activities that social pedagogues perform in practice or the methods they use. The methodological part of the book, spread over ten chapters, offers guidelines for preventive action, intervention, diagnostics and depistige, work with a pupil's family or a pupil with social disadvantages, interdisciplinary cooperation and other activities that social pedagogues perform. The publication is usually intended for social pedagogues or students preparing for the profession.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů