Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Self- and peer assessment as a way to enhance learners' resilience

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73628327" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73628327 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9215/" target="_blank" >https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9215/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Self- and peer assessment as a way to enhance learners' resilience

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper discusses the relationship between developing learners’ self- and peer assessment skills and their resilience. It introduces the basic concepts of self-regulated and active learning and suggests the technique of “medals and missions” as a suitableform of self- and peer assessment to enhance learners’ resilience.

  • Název v anglickém jazyce

    Self- and peer assessment as a way to enhance learners' resilience

  • Popis výsledku anglicky

    This paper discusses the relationship between developing learners’ self- and peer assessment skills and their resilience. It introduces the basic concepts of self-regulated and active learning and suggests the technique of “medals and missions” as a suitableform of self- and peer assessment to enhance learners’ resilience.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Training of specialists in the field of psychological and pedagogical education of children through the prism of adaptation to emergencies: resilience approach

  • ISBN

    978-617-8041-24-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    69-73

  • Název nakladatele

    Publishing House of the National University of Ostroh Academy

  • Místo vydání

    Ostroh

  • Místo konání akce

    National University of Ostroh Academy

  • Datum konání akce

    15. 2. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku