Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konkurenční výhoda v strategii rozvoje cestovního ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F00%3A00000085" target="_blank" >RIV/61989592:15510/00:00000085 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Konkurenční výhoda v strategii rozvoje cestovního ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Konkurenční výhoda, cílové místo, strategie rozvoje cestovního ruchu.

  • Název v anglickém jazyce

    Cempetitive advantage in strategy of the development of tourism

  • Popis výsledku anglicky

    Theory of co mpetitive advantage follows from the theory of comparative and absolute advantages. In tourism competitive advantage is something that can be offered just in that place and not anywhere else, or only under the unique conditions. Competitiv eadvantage is always of greater importance in the international measure. M. Porter determined four decisive factors influencing competition in a given industry. He also applied this theory to the international measure and created the so called competitive diamond. Competitive advantage of the place of destination includes potential of tourism, factors of demand, general infrasstructure, and external influences. In this way it is also possible to create the strategy of the development of tourism. Key words: Competitive advantage, place of destination, strategy of the development of tourism.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2000

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ekonomická revue cestovného ruchu

  • ISSN

    0139-8660

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    32

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    XX - osoby bez státní příslušnosti

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus