Marketingová strategie destinace cestovního ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F00%3A00000086" target="_blank" >RIV/61989592:15510/00:00000086 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Cestovní ruch je významnou součástí národního hospodářství. V současné zostřující se konkurenci na trhu cestovního ruchu je jednou z možností, jak uspět na mezinárodním trhu, vypracování marketingových strategií jednotlivých destinací cestovního ruchu. Vpříspěvku jsou vymezeny pojmy marketing, marketing cestovního ruchu a destinace cestovního ruchu. Doporučený postup při přípravě marketingové strategie cestovního ruchu v destinaci má obecnou platnost a může být aplikován na marketingové strategie destinací na všech úrovních.
Název v anglickém jazyce
Marketing strategy of tourism´s dectination
Popis výsledku anglicky
Tourism is an important component of economy. Marketing strategy of the particular tourist destinations is one of the ways leading to success in the recent harder and harder competition in the international tourism market. This paper defines the terms like marketing, marketing of tourism and destination of tourism. Recommended preparing procedure of marketing strategy is general and valid for any case. It can be used in the creation of marketing strategy of destinations in any decision level.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
BC - Teorie a systémy řízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Česká ekonomika 2000: sborník z mezinárodní konference, očekávání - skutečnosti - perspektivy
ISBN
80-7248-059-6
Počet stran výsledku
396
Strana od-do
—
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Slezká univerzita , Obchodně podnikatelská fakulta
Místo vydání
Opava
Kód UT WoS kapitoly
—