Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová strategie destinace cestovního ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F00%3A00000086" target="_blank" >RIV/61989592:15510/00:00000086 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová strategie destinace cestovního ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cestovní ruch je významnou součástí národního hospodářství. V současné zostřující se konkurenci na trhu cestovního ruchu je jednou z možností, jak uspět na mezinárodním trhu, vypracování marketingových strategií jednotlivých destinací cestovního ruchu. Vpříspěvku jsou vymezeny pojmy marketing, marketing cestovního ruchu a destinace cestovního ruchu. Doporučený postup při přípravě marketingové strategie cestovního ruchu v destinaci má obecnou platnost a může být aplikován na marketingové strategie destinací na všech úrovních.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing strategy of tourism´s dectination

  • Popis výsledku anglicky

    Tourism is an important component of economy. Marketing strategy of the particular tourist destinations is one of the ways leading to success in the recent harder and harder competition in the international tourism market. This paper defines the terms like marketing, marketing of tourism and destination of tourism. Recommended preparing procedure of marketing strategy is general and valid for any case. It can be used in the creation of marketing strategy of destinations in any decision level.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2000

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Česká ekonomika 2000: sborník z mezinárodní konference, očekávání - skutečnosti - perspektivy

  • ISBN

    80-7248-059-6

  • Počet stran výsledku

    396

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    Slezká univerzita , Obchodně podnikatelská fakulta

  • Místo vydání

    Opava

  • Kód UT WoS kapitoly