Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation of pupil's attitudes towards physical education lessons from international aspects

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F02%3A00000308" target="_blank" >RIV/61989592:15510/02:00000308 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation of pupil's attitudes towards physical education lessons from international aspects

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pro zkvalitnění profesní přípravy učitelů tělesné výchovy byly vypracovány "individualizované didaktické prostředky". V rámci pedagogické praxe v roce 2001 byly tyto prostředky poskytnuty praktikantům (studentům Fakulty tělesné kultury) nastupujících napedagogickou praxi. Praktikanti byli poučeni o uskutečnění "individualizované vyučovací jednotky" (IVJ). Úspěšnost realizace byla předmětem kvantitativního i kvalitativního šetření. Celkem se šetření zúčastnilo 62 praktikantů a 802 žáků na základních a středních školách. Výsledky ukázaly na pozitivní přijetí IVJ u praktikantů i jejich žáků. Praktikanti ohodnotili především zvýšení motivace, samostatnou práci a tvořivost ve třídách, uvolněnou atmosféru, "dobrý pocit", zájem a nadšení u žáků a jsou ochotni dále přijímat podněty pro zvyšování individualizace ve výuce. Dle výsledků hodnocení efektivnosti pedagogické praxe studentů bylo inovováno curriculum pedagogické praxe a vyučovacího předmětu didaktika tělesné výchovy.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of pupil's attitudes towards physical education lessons from international aspects

  • Popis výsledku anglicky

    Pro zkvalitnění profesní přípravy učitelů tělesné výchovy byly vypracovány "individualizované didaktické prostředky". V rámci pedagogické praxe v roce 2001 byly tyto prostředky poskytnuty praktikantům (studentům Fakulty tělesné kultury) nastupujících napedagogickou praxi. Praktikanti byli poučeni o uskutečnění "individualizované vyučovací jednotky" (IVJ). Úspěšnost realizace byla předmětem kvantitativního i kvalitativního šetření. Celkem se šetření zúčastnilo 62 praktikantů a 802 žáků na základních a středních školách. Výsledky ukázaly na pozitivní přijetí IVJ u praktikantů i jejich žáků. Praktikanti ohodnotili především zvýšení motivace, samostatnou práci a tvořivost ve třídách, uvolněnou atmosféru, "dobrý pocit", zájem a nadšení u žáků a jsou ochotni dále přijímat podněty pro zvyšování individualizace ve výuce. Dle výsledků hodnocení efektivnosti pedagogické praxe studentů bylo inovováno curriculum pedagogické praxe a vyučovacího předmětu didaktika tělesné výchovy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    A child in motion

  • ISBN

    86-7735-059-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    651

  • Strana od-do

    367-371

  • Název nakladatele

    University of Ljubljana. Pedagogical faculty

  • Místo vydání

    Ljubljana

  • Místo konání akce

    Krajnska Gora

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku