Evaluation of pupil's attitudes towards physical education lessons from international aspects
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F02%3A00000308" target="_blank" >RIV/61989592:15510/02:00000308 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Evaluation of pupil's attitudes towards physical education lessons from international aspects
Popis výsledku v původním jazyce
Pro zkvalitnění profesní přípravy učitelů tělesné výchovy byly vypracovány "individualizované didaktické prostředky". V rámci pedagogické praxe v roce 2001 byly tyto prostředky poskytnuty praktikantům (studentům Fakulty tělesné kultury) nastupujících napedagogickou praxi. Praktikanti byli poučeni o uskutečnění "individualizované vyučovací jednotky" (IVJ). Úspěšnost realizace byla předmětem kvantitativního i kvalitativního šetření. Celkem se šetření zúčastnilo 62 praktikantů a 802 žáků na základních a středních školách. Výsledky ukázaly na pozitivní přijetí IVJ u praktikantů i jejich žáků. Praktikanti ohodnotili především zvýšení motivace, samostatnou práci a tvořivost ve třídách, uvolněnou atmosféru, "dobrý pocit", zájem a nadšení u žáků a jsou ochotni dále přijímat podněty pro zvyšování individualizace ve výuce. Dle výsledků hodnocení efektivnosti pedagogické praxe studentů bylo inovováno curriculum pedagogické praxe a vyučovacího předmětu didaktika tělesné výchovy.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of pupil's attitudes towards physical education lessons from international aspects
Popis výsledku anglicky
Pro zkvalitnění profesní přípravy učitelů tělesné výchovy byly vypracovány "individualizované didaktické prostředky". V rámci pedagogické praxe v roce 2001 byly tyto prostředky poskytnuty praktikantům (studentům Fakulty tělesné kultury) nastupujících napedagogickou praxi. Praktikanti byli poučeni o uskutečnění "individualizované vyučovací jednotky" (IVJ). Úspěšnost realizace byla předmětem kvantitativního i kvalitativního šetření. Celkem se šetření zúčastnilo 62 praktikantů a 802 žáků na základních a středních školách. Výsledky ukázaly na pozitivní přijetí IVJ u praktikantů i jejich žáků. Praktikanti ohodnotili především zvýšení motivace, samostatnou práci a tvořivost ve třídách, uvolněnou atmosféru, "dobrý pocit", zájem a nadšení u žáků a jsou ochotni dále přijímat podněty pro zvyšování individualizace ve výuce. Dle výsledků hodnocení efektivnosti pedagogické praxe studentů bylo inovováno curriculum pedagogické praxe a vyučovacího předmětu didaktika tělesné výchovy.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
A child in motion
ISBN
86-7735-059-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
651
Strana od-do
367-371
Název nakladatele
University of Ljubljana. Pedagogical faculty
Místo vydání
Ljubljana
Místo konání akce
Krajnska Gora
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—