Rozumí žáci tomu, co říkám ve vyučovací jednotce tělesné výchovy?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F04%3A00001245" target="_blank" >RIV/61989592:15510/04:00001245 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozumí žáci tomu, co říkám ve vyučovací jednotce tělesné výchovy?
Popis výsledku v původním jazyce
Mluvní projev učitele v hodině tělesné výchovy obsahuje mimo jiné odborné termíny, hovorová slova a sportovní slang. Výzkumným šetřením bylo prokázáno, že sportovním slangovým výrazům rozumí jen žáci, kteří sportují mimo školu. Většina žáků ale nesportuje. Pro ně jsou sportovní slangové výrazy bariérou ke komunikaci učitel-žák v hodině tělesné výchovy.
Název v anglickém jazyce
Can pupils (students) understand to what I telling at PE lessons?
Popis výsledku anglicky
Oral speech in PE lesson includes among others special terms, conversational words and sports slang. By the research we verified that sports slang can undersand only pupils (students) who doing sport out of school. But most of pupils (students) doesnt sports. For them are sports slang terms barrier for communication teacher-pupil (student) at PE lessons.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Efekty pohybového zatížení v edukačním prostředí tělesné výchovy a sportu
ISBN
80-244-0939-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
137
Strana od-do
91-96
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—