Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Individualizované vyučovací jednotky tělesné výchovy na gymnáziu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F05%3A00002453" target="_blank" >RIV/61989592:15510/05:00002453 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Individualizované vyučovací jednotky tělesné výchovy na gymnáziu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem práce bylo ověření možnosti zařazení individualizovaných vyučovacích jednotek do vyučovacího procesu ve školní tělesné výchově. Součástí bylo monitorování pohybové aktivity žáků ve vyučovacích jednotkách pomocí přístrojů Caltrac, Omron a Sport Tester Polar, dále pak zjišťování hodnocení vyučovacích jednotek žáky pomocí standardizovaných dotazníků. Všechna srovnání habituálních a individualizovaných vyučovacích jednotek byla prováděna z aspektu pohlaví žáků a obsahu vyučovacích jednotek. Výsledky ukazují, že individualizované vyučovací jednotky zvyšují roli žáka ve vyučovacím procesu a jsou žáky celkově pozitivněji hodnoceny.

  • Název v anglickém jazyce

    Individualized Physical Education lessons at a Grammar school

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the thesis was to verify the possibility of the use of individualized school physical education (PE) lessons in educational process. It consisted of pupils' physical activity monitoring in PE lessons. Caltrac Accelerometers, Omron and Sport Tester Polar were used as a tool to obtain the data. Pupils' assessment of PE lessons was acquired using the standardized questionnaires. All comparisons of habitual and individualized lessons were done from the aspect of the sex and lesson content. Results show, that individualized PE lessons increase pupil's role in educational process and that pupils assess the individualized PE lessons more positively.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodního vědeckého semináře Pohybové aktivity a zdraví člověka

  • ISBN

    80-7077-691-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    162

  • Strana od-do

    126-130

  • Název nakladatele

    Univerzita J. E. Purkyně

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku