Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití času v inkluzivních vyučovacích jednotkách TV

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F06%3A00003429" target="_blank" >RIV/61989592:15510/06:00003429 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití času v inkluzivních vyučovacích jednotkách TV

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Začlenění žáků s postižením do běžného vyučovacího procesu je dáno posledním školským zákonem (2004, platnost od 1. 1. 2005). Začlenění se týká i tělesné výchovy. Pro posouzení reálného začlenění záka s postižením do procesu je využito principu CIT s chronometráží. Sdělení kompiluje výsledky pilotních studií diplomantů z nichž vyplývá, že skutečné začlenění do vyučovací jendotky je rozdílné dle stupně školy, dle obsahu jednotky i dle individuální diagnózy začleněného žáka. Dále jsou diskutovány možnostii úskalí obdobných výzkumů a jejich interpretací.

  • Název v anglickém jazyce

    Time effect in inclusive PE lessons

  • Popis výsledku anglicky

    Legislation oreinted on inclusion is officially included in CZ scholl law (2004, vakud from 1. 1. 2005). Inclusive education should respect PE lessnos as well. Real situation of inclusion the student with special needs to PE lesson process is evaluated by CIT (Critical incident technique) combined with chronometry. Recent results of several diploma thesis are compared. Results are influenced with the age and individuality of included student, teachers comptences and the content and purpose of determinedlesson. Advantages as well as problems of future research approaches were discussed in presentation.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Univerzita Palackého

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče