Využití času v inkluzivních vyučovacích jednotkách TV
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F06%3A00003429" target="_blank" >RIV/61989592:15510/06:00003429 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití času v inkluzivních vyučovacích jednotkách TV
Popis výsledku v původním jazyce
Začlenění žáků s postižením do běžného vyučovacího procesu je dáno posledním školským zákonem (2004, platnost od 1. 1. 2005). Začlenění se týká i tělesné výchovy. Pro posouzení reálného začlenění záka s postižením do procesu je využito principu CIT s chronometráží. Sdělení kompiluje výsledky pilotních studií diplomantů z nichž vyplývá, že skutečné začlenění do vyučovací jendotky je rozdílné dle stupně školy, dle obsahu jednotky i dle individuální diagnózy začleněného žáka. Dále jsou diskutovány možnostii úskalí obdobných výzkumů a jejich interpretací.
Název v anglickém jazyce
Time effect in inclusive PE lessons
Popis výsledku anglicky
Legislation oreinted on inclusion is officially included in CZ scholl law (2004, vakud from 1. 1. 2005). Inclusive education should respect PE lessnos as well. Real situation of inclusion the student with special needs to PE lesson process is evaluated by CIT (Critical incident technique) combined with chronometry. Recent results of several diploma thesis are compared. Results are influenced with the age and individuality of included student, teachers comptences and the content and purpose of determinedlesson. Advantages as well as problems of future research approaches were discussed in presentation.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AK - Sport a aktivity volného času
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
Univerzita Palackého
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—