Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj motorických schopností u předškoních dětí s mentálním a vývojovým handicapem - rozdíly po ročním komplecním výukovém programu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F07%3A00006481" target="_blank" >RIV/61989592:15510/07:00006481 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Motor skill development in preschool children with mental and developmental disorders - the difference after 1 year comprehensive educational program

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this study was to re-assess the motor skill performance of preschool children with mental and developmental disorders. The study follows the first part of the study which was completed in 2006 (Samoulidu 2006). As of February 2007, the participants had completed one year comprehensive program at the special kindergarten. This program was guided by recommendations made from MABC (Henderson and Sudgen 1992). Motor skill improvements, social and behavior patterns of the children have also improved which was noted primarily from the qualitative observations. Positive development has taken place as a result of this early intervention.

  • Název v anglickém jazyce

    Motor skill development in preschool children with mental and developmental disorders - the difference after 1 year comprehensive educational program

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this study was to re-assess the motor skill performance of preschool children with mental and developmental disorders. The study follows the first part of the study which was completed in 2006 (Samoulidu 2006). As of February 2007, the participants had completed one year comprehensive program at the special kindergarten. This program was guided by recommendations made from MABC (Henderson and Sudgen 1992). Motor skill improvements, social and behavior patterns of the children have also improved which was noted primarily from the qualitative observations. Positive development has taken place as a result of this early intervention.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Gymnica

  • ISSN

    1212-1185

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    37

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus