Konzultant aplikovaných pohybových aktivit jako poradenský pracovník pro školní tělesnou výchovu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F11%3A10225455" target="_blank" >RIV/61989592:15510/11:10225455 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Konzultant aplikovaných pohybových aktivit jako poradenský pracovník pro školní tělesnou výchovu
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem našeho anketního šetření bylo zjistit názory řídicích pracovníků speciálně pedagogických center na vybraná témata týkající se účasti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní tělesné výchově. Bylo osloveno 46 speciálně pedagogických center ze sedmi krajů, z nichž šetření se účastnilo 42 z nich. Z výsledků jsou patrné pozitivní názory u cílové skupiny pracovníků týkající se účasti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v pohybových aktivitách. 100 % řídicích pracovníků speciálně pedagogických center (95,24 % "ano", 4,76 % "spíše ano") uvedlo, že je smysluplné zařazení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do pohybových aktivit důležité pro jejich rozvoj a budoucí život. Dle názoru pracovníků jsou jejich kompetence pro podporu těchto aktivit dostatečné (61,90 %). Přesto by 85,71 % přivítalo zřízení pozice "konzultanta aplikovaných pohybových aktivit" pro doplnění speciálně pedagogického poradenského systému v České republice.
Název v anglickém jazyce
Consultant of adapted physical activity such as advisory officer for the school physical education
Popis výsledku anglicky
The aim of our study was to determine the views of chair managers of special educational center in the area on selected issues relating to the importance of school PE pupils with special education needs. Our pilot studies need to be attended by a total of 42 of the 46 companies contacted by the special educational center in 7 regions. From the results of a survey of custom design is clearly visible from the point of view of the positive involvement of students with disabilities (or any other special education 106 needs) to school physical education. The staff of the special educational center are convinced of the purposefulness of the involvement of their development and future life 95.24% to express the range of "Definitely Yes", 4.76% "Rather Yes". From the point of view of workers of the special educational center on their competence to a sufficient quantity to 61.9% (26) believes that it has enough information and options for what the most optimal involvement of pupils with special
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Česká kinantropologie
ISSN
1211-9261
e-ISSN
—
Svazek periodika
15
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
95-106
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—