Setkání fenomenologie s existenciální analýzou: (proč) je užitečné vnímat úzkost?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F14%3A33153053" target="_blank" >RIV/61989592:15510/14:33153053 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Setkání fenomenologie s existenciální analýzou: (proč) je užitečné vnímat úzkost?
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaný text sleduje dvě hlavní linie. Prví je blízký vztah mezi fenomenologií a existenciální analýzou jako psychoterapeutickým přístupem, druhou je analýza fenoménu úzkosti z perspektivy existenciální analýzy. Text je rozdělen do tří částí. V prvnípředkládám analýzu rozdílu mezi fenomenologickým a filosofickým přístupem, ve druhé části analýzu rozdílu mezi fenomenologickou filosofií a existenciální analýzou a třetí část je věnována analýze fenoménu úzkosti z pohledu existenciálně-analytické psychoterapie.
Název v anglickém jazyce
Phenomenology and existential analysis: (why) is it important to perceive anxiety?
Popis výsledku anglicky
The following text discusses tow main lines. The first one is related to the intimate relationship between phenomenology and the existential analysis as a psychotherapeutic approach, the second one deals with the phenomenon of anxiety from the perspective of the existential analysis. The text is divided into three parts. In the first one I analyse the difference between the phenomenological ant the philosophical approach, in the second one I analyse the difference between the phenomenological philosophyand the existential analysis and the third part is dedicated to the analysis of the phenomenon of anxiety from the point of view of the existential-analytic psychotherapy.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Andragogika
ISSN
1211-6378
e-ISSN
—
Svazek periodika
18
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
16-23
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—