Historical music referenced in Czech contemporary music (focused on the "Brno Compositional School")
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156462%3A54510%2F17%3A00000009" target="_blank" >RIV/62156462:54510/17:00000009 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
polština
Název v původním jazyce
Odniesienia do muzyki historycznej w czeskiej muzyce wspólczesnej (na przykladzie "Brneńskiej szkoly kompozytorskiej")
Popis výsledku v původním jazyce
Mówiac o interakcji pomiedzy muzyka minionych dób (muzyka historyczna) a muzyka wspólczesna nie sposób pominać kilku istotnych momentów w dziejach muzyki XIX i XX wieku.
Název v anglickém jazyce
Historical music referenced in Czech contemporary music (focused on the "Brno Compositional School")
Popis výsledku anglicky
Historical music was made use of in the works of post-war composers in a variety of forms. The text is focused in the interaction between historical and Czech contemporary music in compositions of composers from so called Brno Compositional School mentioning also the specific context of historical music quotations in the communist era in former Czechoslovakia.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Interpretacje dziela muzycznego W kontekście kultury
ISBN
9788361262022
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
89-105
Název nakladatele
Akademia muzyczna imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
Místo vydání
Bydgoszcz
Místo konání akce
Bydgoszcz
Datum konání akce
20. 11. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—