Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reklama v činnosti varhanářské firmy Tuček – produkce firmy Tuček prismatem reklamy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156462%3A54510%2F22%3A00000008" target="_blank" >RIV/62156462:54510/22:00000008 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reklama v činnosti varhanářské firmy Tuček – produkce firmy Tuček prismatem reklamy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek reflektuje fenomén reklamy u varhanářské firmy Tuček, která rozvíjela své aktivity v letech 1869-1951 v Kutné Hoře. Na problematiku pohlíží nejen skrze standardní metody organologického, či hudebně historiografického výzkumu, ale zkoumání rozšiřuje i o přístupy teorie marketingové komunikace. Heuristickým základem přeložené reflexe je analýza dobových reklamních materiálů dané firmy, zejména inzercí v časopise Cyril a samostatných reklamních katalogů, či ceníků. Zjištěné poznatky jsou následně konfrontovány s principy marketingového mixu. Svými zjištěními studie dokládá profilaci firmy Tuček coby velké varhanářské továrny reagující na aktuální trendy ve varhanářství konce 19. a první poloviny 20. století i na poli marketingové strategie.

  • Název v anglickém jazyce

    Advertising in the Activity of the Tuček Organ Company – Production of the Tuček Company by Means of Advertising

  • Popis výsledku anglicky

    he article reflects on the phenomenon of advertising in the Tuček organ firm, which developed its activities in Kutná Hora between 1869 and 1951. It looks at the issue not only through the standard methods of organological or music historiographical research, but also extends the research with the approaches of marketing communication theory. The heuristic basis of the translated reflection is the analysis of contemporary advertising materials of the company in question, especially advertisements in the magazine Cyril and separate advertising catalogues or price lists. The findings are then confronted with the principles of the marketing mix. The findings of the study demonstrate the profiling of Tuček as a large organ factory responding to current trends in organ building in the late 19th and first half of the 20th century and in the field of marketing strategy.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Muzikologické fórum

  • ISSN

    1805-3866

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    65-80

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus