Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komparácia vnímania reklamy vybraných segmentov v českých podmienkach

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F07%3A00017076" target="_blank" >RIV/61989100:27510/07:00017076 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Komparácia vnímania reklamy vybraných segmentov v českých podmienkach

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Neustále sa zvyšujúce množstvo reklamy začína vyvolávať averziu verejnosti, ktorá sa cíti reklamou presýtená. Preto boli prevedené výskumy dvoch rozdielnych segmentov, ktorých úlohou bolo nájsť rozdiely vo vnímaní reklamy. Šlo o študentov stredných škôla odbornú marketingovú verejnosť ako dva protipóly reklamy.

  • Název v anglickém jazyce

    Advertising Perception of Chosen Segments Comparation in the Czech Terms

  • Popis výsledku anglicky

    The amount of advertising is always rising and therefore it starts to activate public aversion to advertising, because they feel they are saturated with advertising. That was reason for realization marketing research of two different segments. The aim ofmarketing research was find differences in the perception of advertising. The chosen segments are high school students and marketing specialists.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MendelNet 2007

  • ISBN

    978-80-903966-6-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku