Komparácia vnímania reklamy vybraných segmentov v českých podmienkach
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F07%3A00017076" target="_blank" >RIV/61989100:27510/07:00017076 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Komparácia vnímania reklamy vybraných segmentov v českých podmienkach
Popis výsledku v původním jazyce
Neustále sa zvyšujúce množstvo reklamy začína vyvolávať averziu verejnosti, ktorá sa cíti reklamou presýtená. Preto boli prevedené výskumy dvoch rozdielnych segmentov, ktorých úlohou bolo nájsť rozdiely vo vnímaní reklamy. Šlo o študentov stredných škôla odbornú marketingovú verejnosť ako dva protipóly reklamy.
Název v anglickém jazyce
Advertising Perception of Chosen Segments Comparation in the Czech Terms
Popis výsledku anglicky
The amount of advertising is always rising and therefore it starts to activate public aversion to advertising, because they feel they are saturated with advertising. That was reason for realization marketing research of two different segments. The aim ofmarketing research was find differences in the perception of advertising. The chosen segments are high school students and marketing specialists.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNet 2007
ISBN
978-80-903966-6-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—