Marketingová činnost v podnikovém managementu ekonomických subjektů s agrárním předmětem činnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F00%3A11201005" target="_blank" >RIV/62156489:43110/00:11201005 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová činnost v podnikovém managementu ekonomických subjektů s agrárním předmětem činnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek uvádí záměry výzkumu EP 7260 Nové přístupy v rozhodování podnikatelských subjektů a agrárním předmětem činnosti Brno (1997-2000) se zaměřením na marketingovou činnost. Předmětem podrobné analýzy jsou vybrané podnikatelské subjekty jednotlivých organizačně právních forem. Výzkum uvádí možnosti začlenění marketingové činnosti v systému podnikového managementu a metody používané při rozhodování při marketingové činnosti. Výsledky výzkumu prokazují, že dobře uplatňovaná marketingová činnost ve značné míře rozhoduje o efektivnosti jednotlivých ekonomických subjektů.
Název v anglickém jazyce
Marketing Activity of Business Management with Agrarian Subject of Activity
Popis výsledku anglicky
The paper presents research of the author EP 7260 New admision to the decision making of business subjects with an agrarian subjects of activity focused in marketing activity. Chosen entrepreneurial subjects of various legal forms were analysed in detail. In the research were shown possibilities of incorporation of marketing activities into the system of management and methods used at decision making in marketing. Results of the research proved, that good quality of marketing activities significantly affect the effectiveness of business subjects.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výsledky adaptace distribučních řetězců na nové podnikatelské prostředí
ISBN
80-7157-460-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ústav marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty MZLU v Brně
Místo vydání
Brno, Czech Republic
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—