Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová činnost v podnikovém managementu ekonomických subjektů s agrárním předmětem činnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F00%3A11201007" target="_blank" >RIV/62156489:43110/00:11201007 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová činnost v podnikovém managementu ekonomických subjektů s agrárním předmětem činnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek uvádí záměry výzkumu EP 7260 Nové přístupy v rozhodování podnikatelských subjektů a agrárním předmětem činnosti Brno (1997-2000) se zaměřením na marketingovou činnost. Předmětem podrobné analýzy jsou vybrané podnikatelské subjekty jednotlivých organizačně právních forem. Výzkum uvádí možnosti začlenění marketingové činnosti v systému podnikového managementu a metody používané při rozhodování při marketingové činnosti. Výsledky výzkumu prokazují, že dobře uplatňovaná marketingová činnost ve značné míře rozhoduje o efektivnosti jednotlivých ekonomických subjektů.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Activity of Business Management with Agrarian Subject of Activity

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents research of the author EP 7260 New admision to the decision making of business subjects with an agrarian subjects of activity focused in marketing activity. Chosen entrepreneurial subjects of various legal forms were analysed in detail. In the research were shown possibilities of incorporation of marketing activities into the system of management and methods used at decision making in marketing. Results of the research proved, that good quality of marketing activities significantly affect the effectiveness of business subjects.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2000

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuálne problémy agrárneho trhu

  • ISBN

    807137-750-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Fakulta ekonomiky a manažmentu Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra, Slovak Republic

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku