Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Informační systém pro podporu marketingových strategií

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00000198" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00000198 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Informační systém pro podporu marketingových strategií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá specifikací požadavků na informační systém pro podporu marketingových aktivit firmy z hlediska funkčnosti a z hlediska použití informačních a komunikačních technologií, aby mohly být splněny všechny nároky na něj kladené. Rovněž se zabývá využitím stávajících podnikových informačních systémů v celkové struktuře tohoto informačního systému.

  • Název v anglickém jazyce

    Information System for Marketing Strategies Support

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the specification of demands on an information system for marketing strategies support from the point of view of functionality and used information and communication technologies in order to fulfill all requirements laid on the information system. The part of the paper is on use of current business information system in the structure of the information system.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2004 - Sekce 7. IS/IT a konkurenceschopnost podniků

  • ISBN

    80-7302-079-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    21-28

  • Název nakladatele

    KONVOJ, s. r. o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    7. 3. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku