Informační systém pro podporu marketingových strategií
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00000198" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00000198 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Informační systém pro podporu marketingových strategií
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá specifikací požadavků na informační systém pro podporu marketingových aktivit firmy z hlediska funkčnosti a z hlediska použití informačních a komunikačních technologií, aby mohly být splněny všechny nároky na něj kladené. Rovněž se zabývá využitím stávajících podnikových informačních systémů v celkové struktuře tohoto informačního systému.
Název v anglickém jazyce
Information System for Marketing Strategies Support
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the specification of demands on an information system for marketing strategies support from the point of view of functionality and used information and communication technologies in order to fulfill all requirements laid on the information system. The part of the paper is on use of current business information system in the structure of the information system.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2004 - Sekce 7. IS/IT a konkurenceschopnost podniků
ISBN
80-7302-079-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
21-28
Název nakladatele
KONVOJ, s. r. o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
7. 3. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—