Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Image České republiky v Rakousku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00000864" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00000864 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Image České republiky v Rakousku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obsahem příspěvku je analýza image České republiky v Rakousku vycházející především z dat získaných v průzkumu veřejného mínění obyvatel Rakouska o České republice, který proběhl v období března a dubna 2002. Výsledky práce prokázaly, že Česká republikaje vnímána jako zajímavá a krásná země, s velkým kulturním bohatstvím a množstvím památek, pohostinnými obyvateli a výbornou kuchyní. Pro rakouské obyvatele je častým vyhledávaným turistickým cílem. Pozitivně se na image odráží i současný hospodářský vývoj a příprava na vstup do Evropské unie. Na druhou stranu je však stále považována za zemi s malým zájmem o životní prostředí, nižší politickou stabilitou a nedostatečným technickým rozvojem. Problematické jsou i dosud ne zcela dořešené politické spory ohledně jaderné elektrárny Temelín a Benešových dekretů.

  • Název v anglickém jazyce

    Image of Czech Republic in Austria

  • Popis výsledku anglicky

    This article presents information revealed in marketing research of image of the Czech Republic in Austria. The research was conducted in March and April 2002 in Austria, with a comparative sample in the Czech Republic to differentiate the self-conception and true image of the country. The Czech Republic as a future member of the European Union is in the center of attention and current political problems between these two neighboring countries cause difficulties not only on political level, but also onlevel economical. The results of the research proved that Czech Republic is viewed as an interesting and beautiful country, with rich cultural treasures and numerous historical sights, with hospitable people, picturesque scenery and excellent cuisine. For Austrians is the Czech Republic a frequent target for tourism. On the other hand, it is viewed, as a country with low interest in ecology. To problematic areas belong the level of political stability and technical development. The produ

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník prací ze 7.mezinárodní vědecké konference doktorandů EDAMBA Nové Zámky

  • ISBN

    80-225-1882-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    472-475

  • Název nakladatele

    EKONÓM

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    OF EU: Nové Zámky

  • Datum konání akce

    2. 4. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku