Průzkum spokojenosti zákazníků obchodní společnosti Hornbach
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A11500005" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:11500005 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Průzkum spokojenosti zákazníků obchodní společnosti Hornbach
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o marketingovém výzkumu spokojenosti zákazníků obchodní společnosti HORNBACH v Brně, který byl proveden na jaře roku 2003. Výzkumným nástrojem byl zvolen dotazník, který vyplnilo 884 respondentů - klientů obchodního domu HORNBACH. Hlavním cílem bylo získat přehled o postojích, informovanosti a spokojenosti zákazníků s nabízenými výrobky a službami a nemalým přínosem bylo i zapojení studentů do reálného tržního výzkumu. Výzkum odhalil největší nedostatky v odborné připravenosti a ochotě personálu. Taktéž poukázal na zákazníkovu velmi dobrou znalost konkurenčních firem a jejich výrobků, čímž potvrdil nutnost provádět pravidelné průzkumy spokojenosti zákazníků, na jejichž základě může společnost lépe vyhovět měnícím se požadavkům svýchklientů, jež neustále konfrontují naše výrobky a služby s konkurencí.
Název v anglickém jazyce
The Research of Customer Satisfaction at the Company Hornbach
Popis výsledku anglicky
This article presents information revealed in marketing research of image of the Czech Republic in Austria. The research was conducted in March and April 2002 in Austria, with a comparative sample in the Czech Republic to differentiate the self-conception and true image of the country. The Czech Republic as a future member of the European Union is in the center of attention and current political problems between these two neighboring countries cause difficulties not only on political level, but also onlevel economical
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Svazek periodika
LI
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
285-290
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—