Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Průzkum spokojenosti zákazníků obchodní společnosti Hornbach

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A11500005" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:11500005 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Průzkum spokojenosti zákazníků obchodní společnosti Hornbach

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o marketingovém výzkumu spokojenosti zákazníků obchodní společnosti HORNBACH v Brně, který byl proveden na jaře roku 2003. Výzkumným nástrojem byl zvolen dotazník, který vyplnilo 884 respondentů - klientů obchodního domu HORNBACH. Hlavním cílem bylo získat přehled o postojích, informovanosti a spokojenosti zákazníků s nabízenými výrobky a službami a nemalým přínosem bylo i zapojení studentů do reálného tržního výzkumu. Výzkum odhalil největší nedostatky v odborné připravenosti a ochotě personálu. Taktéž poukázal na zákazníkovu velmi dobrou znalost konkurenčních firem a jejich výrobků, čímž potvrdil nutnost provádět pravidelné průzkumy spokojenosti zákazníků, na jejichž základě může společnost lépe vyhovět měnícím se požadavkům svýchklientů, jež neustále konfrontují naše výrobky a služby s konkurencí.

  • Název v anglickém jazyce

    The Research of Customer Satisfaction at the Company Hornbach

  • Popis výsledku anglicky

    This article presents information revealed in marketing research of image of the Czech Republic in Austria. The research was conducted in March and April 2002 in Austria, with a comparative sample in the Czech Republic to differentiate the self-conception and true image of the country. The Czech Republic as a future member of the European Union is in the center of attention and current political problems between these two neighboring countries cause difficulties not only on political level, but also onlevel economical

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    LI

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    285-290

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus