Marketingový výzkumný systém jako konkurenční výhoda
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00001178" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00001178 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový výzkumný systém jako konkurenční výhoda
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se zabývá postavením marketingového výzkumného systému jakožto jedné ze součástí marketingovéh informačního systému a jeho vliv na konkurenceschopnost podniku.
Název v anglickém jazyce
Marketing research system as competitive advantage
Popis výsledku anglicky
The paper deals with marketing research system as a part of marketing information system and its impact on competitiveness of a firm.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník prací ze 7.mezinárodní vědecké konference doktorandů EDAMBA Nové Zámky
ISBN
80-225-1882-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
119-123
Název nakladatele
EKONÓM
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
OF EU: Nové Zámky
Datum konání akce
2. 4. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—