Dilema forem vysokoškolské výuky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00002452" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00002452 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dilema forem vysokoškolské výuky
Popis výsledku v původním jazyce
Mezi základní formy vysokoškolské výuky patří přednáška a cvičení. Tradiční pojetí vychází z větší náročnosti přednášky a vyhrazuje ji zkušenějším učitelům. Příspěvek se soustřeďuje na potřebu specifické vybavenosti učitelů i pro cvičení vzhledem k aktivizaci studentů a používání takových metod, které zvyšují efektivnost výuky.
Název v anglickém jazyce
Dilemma of University Teaching Forms
Popis výsledku anglicky
Lecture and seminar are two of main forms of university teaching. Usually the lecture is taken as a more difficult form and that way more experienced teachers are entrusted with lectures. The paper concerns with the necessity of teacherś special facilities for seminar conducting. Seminars can use many activation methods and this way improve effectiveness of teaching.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník prací z mezinárodní vědecké konference Agrární perspektivy - Trvale udržitelný rozvoj agrárního sektoru - výzvy a rizika
ISBN
80-213-1190-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
759-761
Název nakladatele
ČZU v Praze, Provozně ekonomická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
22. 9. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—