Profesní kompetence vysokoškolského učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00003802" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00003802 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Profesní kompetence vysokoškolského učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou profesní kompetence učitele vysoké školy. Vysvětluje její podstatu a charakterizuje její významné součásti. Dále se zaměřuje jak na historickou zkušenost, tak i současné možnosti rozvoje zejména psychodidaktické a psychosociální kompetence vysokoškolských učitelů na počátku jejich profesionální kariéry.
Název v anglickém jazyce
Univesrity teacher´s professional competence
Popis výsledku anglicky
Paper deals with professional competence university teacher´s problems. Their fundamentals are explained and their important components are described here. The article is focused on historical experience as well as actual development possibilities mainlyof psychodidactic and psychosocial competence university teachers in their early professional career.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Podniková ekonomika a management
ISBN
80-210-3414-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
52-60
Název nakladatele
Masarykova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—