Podpora ICT pro marketingové aktivity ve výuce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00056917" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00056917 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
ICT Support for Marketing Activities in Education
Popis výsledku v původním jazyce
The paper describes how information and communication technologies can be used to support educational process in classes related to marketing. A modular information system that realizes marketing research is introduced and possibilities of its extensionto cooperate with other applications is described. The first really operating application is calculation of Customer satisfaction index.
Název v anglickém jazyce
ICT Support for Marketing Activities in Education
Popis výsledku anglicky
The paper describes how information and communication technologies can be used to support educational process in classes related to marketing. A modular information system that realizes marketing research is introduced and possibilities of its extensionto cooperate with other applications is described. The first really operating application is calculation of Customer satisfaction index.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNet 2005 (sborník abstraktů z evropské vědecké konference doktorandů)
ISBN
80-7302-107-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
112-112
Název nakladatele
Konvoj
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—