Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Změny nákupního chování spotřebitelů vybraných skupin potravin

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00056999" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00056999 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Změny nákupního chování spotřebitelů vybraných skupin potravin

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá změnami chování spotřebitelů u vybraných skupin potravin, konkrétně u masa a masných výrobků. Tyto změny analyzuje od roku 1989 až po současnost. Poukazuje na základní faktory ovlivňující spotřebu této komodity. Dále jsou probrána teoretická východiska týkající se nákupního spotřebitelského chování. Na základě statistických údajů byla zpracována analýza sekundárních dat. pro zjištění rpimárních údajů bylo provedeno dotazníkpvé šteření.

  • Název v anglickém jazyce

    Changes in consumer behaviour of selected groups of food

  • Popis výsledku anglicky

    This article is focused on changes of behaviour of customers at selected groups of food, particular meat and meat production. This changes are analysed from 1989 till now. It refer to basic factors affected consumption this commodity. Theory about shopping consumer behaviour are cited. Analysis of secondary dates were processed on the basis of statistic informations. Questionnaire survey were did for founding the primary informations.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2005. Odborná sdělení. Svazek 1

  • ISBN

    80-7302-103-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    158-165

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    3. 3. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku