Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Změny v chování spotřebitelů masa a masných výrobků v posledním desetiletí v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00087632" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00087632 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Changes in meat and meat products consumerś behaviour in last decade in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    There were dramatic changes of meat and meat products consumption in last decade in the Czech Republic. It has been caused by price and non-price factors. This article gives a brief recapitulation of the development of the consumption of meat and meat products and identifies key factors which, in the past ten years, have had a major impact on this development. This article presents results of secondary data analysis and the results of an inquiry into meat and meat products consumer behaviour.

  • Název v anglickém jazyce

    Changes in meat and meat products consumerś behaviour in last decade in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    There were dramatic changes of meat and meat products consumption in last decade in the Czech Republic. It has been caused by price and non-price factors. This article gives a brief recapitulation of the development of the consumption of meat and meat products and identifies key factors which, in the past ten years, have had a major impact on this development. This article presents results of secondary data analysis and the results of an inquiry into meat and meat products consumer behaviour.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní konference "Zarzadzanie produktem - wyzwania przyszlości"

  • ISBN

    978-83-7417-182-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    455-462

  • Název nakladatele

    Akademia Ekonomiczna v Poznani

  • Místo vydání

    Poznań

  • Místo konání akce

    Poznań

  • Datum konání akce

    18. 5. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku