Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Změny ve spotřebě potravin

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00092649" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00092649 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Changes in food consumption

  • Popis výsledku v původním jazyce

    It is possible to see big changes in food consumption development in recent years. They have been caused by many factors. One of the most affected groups of food has been meat and meat products. It has been caused by price and non-price factors. This article gives a brief recapitulation of the development of the consumption of meat and meat products and identifies key factors which, in the past ten years, have had a major impact on this development. This article presents results of secondary data analysis and also the results of an inquiry into meat and meat products consumer behaviour.

  • Název v anglickém jazyce

    Changes in food consumption

  • Popis výsledku anglicky

    It is possible to see big changes in food consumption development in recent years. They have been caused by many factors. One of the most affected groups of food has been meat and meat products. It has been caused by price and non-price factors. This article gives a brief recapitulation of the development of the consumption of meat and meat products and identifies key factors which, in the past ten years, have had a major impact on this development. This article presents results of secondary data analysis and also the results of an inquiry into meat and meat products consumer behaviour.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Management, economics and business development in the new european conditions

  • ISBN

    80-7204-454-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    121-128

  • Název nakladatele

    Akademické nakladatelství CERM

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    26. 5. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku