Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociálně psychologické aspekty chování spotřebitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00063453" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00063453 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociálně psychologické aspekty chování spotřebitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ekonomický pohled na chování spotřebitele je konfrontován s pohledem sociálně psychologickým. Analýza činitelů vedoucích ke konvergenci preferencí jednotlivců ve skupině je strukturována sociálními vlivy, kterým jednotlivec při uspokojování vlastní potřeb podléhá. Diskutovány jsou vybrané problémy spojené se zaváděním podobných konceptů do ekonomie.

  • Název v anglickém jazyce

    Socio-psychological conception of consumer behavior

  • Popis výsledku anglicky

    The paper compares economical and socio-psychological perspectives of consumer behavior. Social theory of conformity is analyzed by the preference convergence in theory of consumer. Social influences and their reflection by consumer give the structure ofthe analysis. Several problems linked to implementation of similar concepts are discussed below.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F03%2F1105" target="_blank" >GA402/03/1105: Vybrané aspekty výkonnosti české ekonomiky z perspektivy vstupu do Evropské unie</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2005 - Sekce 1. Makroekonomická výkonnost a konkurenceschopnost české ekonomiky jako součásti ekonomiky EU.

  • ISBN

    80-7302-093-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    70-75

  • Název nakladatele

    KONVOJ, s.r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    3. 3. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku