Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Povědomí spotřebitele o novele zákona 159/99 Sb. o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu a její projevy v praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00095635" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00095635 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Povědomí spotřebitele o novele zákona 159/99 Sb. o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu a její projevy v praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá analýzou novely zákona č. 159/99 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. Zákon č. 214/2006 Sb., s účinností od 1. 8. 2006 výše uvedený zákon novelizuje. V příspěvku jsou popsány nejdůležitější změny novely aje zde poukázáno na přetrvávající nedostatky praxe v souvislosti s ochranou spotřebitele. Součástí jsou výsledky ankety provedené mezi klienty cestovních kanceláří a agentur zaměřené na průzkum realizace zákonných ustanovení v praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the amendment to the act nr 159/99 of the Code

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the analysis of the amendment to the act nr 159/99 of the Code concerning certain conditions in the area of tourism business. The law nr 214/2006 of the Code amends the law mentioned above with effect from 1st August 2006. In the paper the most important changes to the amendment are described and persisting inadequacies in practice in context of the consumer's protection are referred to. The results of a survey conducted among the clients of travel agencies are also a part of thispaper and they focus on the research of implementing the rules of law in practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy - nové nápady 2006

  • ISBN

    80-239-8268-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    276-283

  • Název nakladatele

    SVŠE Znojmo

  • Místo vydání

    SVŠE Znojmo

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku