Customer Relationship Management ve finančních institucích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098360" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098360 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Customer Relationship Management ve finančních institucích
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvěk se zabývá Customer Relationship Management (CRM) jako efektivním nástrojem marketingové strategie používaným ke zjištění informací o potřebách klientů a jejich chování. Účelem je vytvoření efektivní vazby instituce se zákazníky. článek je zejména zaměřen na problematiku CRM v oblasti pojišťovnictví.
Název v anglickém jazyce
Customer Relationship Management in Financial Institutions
Popis výsledku anglicky
This paper deals with Customer Relationship Management (CRM) as an effective tool of marketing strategy used to ensure maximum information about the needs of clients and their behavior to make it potential to develop closer correlation with them. The article is focused particularly on CRM in the insurance industry.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy - nové nápady 2006
ISBN
80-239-8268-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
1-4
Název nakladatele
SVŠE Znojmo
Místo vydání
SVŠE Znojmo
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—