Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer Relationship Management ve finančních institucích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098360" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098360 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Customer Relationship Management ve finančních institucích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvěk se zabývá Customer Relationship Management (CRM) jako efektivním nástrojem marketingové strategie používaným ke zjištění informací o potřebách klientů a jejich chování. Účelem je vytvoření efektivní vazby instituce se zákazníky. článek je zejména zaměřen na problematiku CRM v oblasti pojišťovnictví.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Relationship Management in Financial Institutions

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with Customer Relationship Management (CRM) as an effective tool of marketing strategy used to ensure maximum information about the needs of clients and their behavior to make it potential to develop closer correlation with them. The article is focused particularly on CRM in the insurance industry.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy - nové nápady 2006

  • ISBN

    80-239-8268-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    1-4

  • Název nakladatele

    SVŠE Znojmo

  • Místo vydání

    SVŠE Znojmo

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku