Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nákupní chování domácností v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00104637" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00104637 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nákupní chování domácností v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vychází ze zpracování celostátního dotazníkové šetření nás zajímalo z přelomu roku 2005 -- 2006. Zaměřuje se na to, jak domácnosti u nás nakupují potraviny, oděvy, obuv a vybavení domácnosti (nábytek, elektroniku, kuchyňské a jiné spotřebiče, včetně nejrůznějších doplňků) a čím je toto jejich nákupní chování ovlivněno.

  • Název v anglickém jazyce

    The Households purchase behavior in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the problems of the households purchase behavior in the Czech Republic. The main part is based on own empirical results from own marketing research conducted in the Czech Republic in 2005 -- 2006. The results concerns on influences of food-stuffs purchases, clothes and shoes purchases, household equipments purchases and differences among them.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zvyšovanie účinnosti manažérskych a marketingových nástrojov agrárneho trhu SR v podmienkach spoločnej organizácie trhu EÚ

  • ISBN

    80-8069-813-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    94-102

  • Název nakladatele

    Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    24. 11. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku