Nákupní chování domácností v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00104637" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00104637 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nákupní chování domácností v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek vychází ze zpracování celostátního dotazníkové šetření nás zajímalo z přelomu roku 2005 -- 2006. Zaměřuje se na to, jak domácnosti u nás nakupují potraviny, oděvy, obuv a vybavení domácnosti (nábytek, elektroniku, kuchyňské a jiné spotřebiče, včetně nejrůznějších doplňků) a čím je toto jejich nákupní chování ovlivněno.
Název v anglickém jazyce
The Households purchase behavior in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the problems of the households purchase behavior in the Czech Republic. The main part is based on own empirical results from own marketing research conducted in the Czech Republic in 2005 -- 2006. The results concerns on influences of food-stuffs purchases, clothes and shoes purchases, household equipments purchases and differences among them.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zvyšovanie účinnosti manažérskych a marketingových nástrojov agrárneho trhu SR v podmienkach spoločnej organizácie trhu EÚ
ISBN
80-8069-813-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
94-102
Název nakladatele
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
24. 11. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—