Nákupní chování domácností a návštěvníci obchodně - zábavního centra Olympia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098657" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098657 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nákupní chování domácností a návštěvníci obchodně - zábavního centra Olympia
Popis výsledku v původním jazyce
První část příspěvku je věnována problémům nákupního chování domácností v České republice. Hlavní část je založena na vlastním empirických výsledcích z vlastního marketingového výzkumu vedeného v letech 2005-2006. Výsledky se týkají vlivu nákupu potravin, oblečení a obuvi, nákupu vybavení do domácnosti a rozdíly mezi nimi.
Název v anglickém jazyce
The households purchase behavior and visitors shopping - amusing centre Olympia
Popis výsledku anglicky
The first part of the paper is devoted to the problems of the households purchase behavior in the Czech Republic. The main part is based on own empirical results from own marketing research conducted in 2005 -- 2006. The results concerns on influences offood-stuffs purchases, clothes and shoes purchases, household equipments purchases and differences among them. In the second part is presented increasing number of shopping - amusing centres in the Czech Republic. These trends are changing purchase behavior our consumers. In Spring 2006 was conducted own marketing research of visitors shopping - amusing centre Olympia in Brno Modřice. Some more detail results give their basic sociodemographic characteristics as well as shopping orientations. The purchase in the shopping -- amusing centres is a part of the contemporary life style, leisure and amusement.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Svazek periodika
LIV
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
47-56
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—