Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nákupní chování domácností a návštěvníci obchodně - zábavního centra Olympia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098657" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098657 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nákupní chování domácností a návštěvníci obchodně - zábavního centra Olympia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    První část příspěvku je věnována problémům nákupního chování domácností v České republice. Hlavní část je založena na vlastním empirických výsledcích z vlastního marketingového výzkumu vedeného v letech 2005-2006. Výsledky se týkají vlivu nákupu potravin, oblečení a obuvi, nákupu vybavení do domácnosti a rozdíly mezi nimi.

  • Název v anglickém jazyce

    The households purchase behavior and visitors shopping - amusing centre Olympia

  • Popis výsledku anglicky

    The first part of the paper is devoted to the problems of the households purchase behavior in the Czech Republic. The main part is based on own empirical results from own marketing research conducted in 2005 -- 2006. The results concerns on influences offood-stuffs purchases, clothes and shoes purchases, household equipments purchases and differences among them. In the second part is presented increasing number of shopping - amusing centres in the Czech Republic. These trends are changing purchase behavior our consumers. In Spring 2006 was conducted own marketing research of visitors shopping - amusing centre Olympia in Brno Modřice. Some more detail results give their basic sociodemographic characteristics as well as shopping orientations. The purchase in the shopping -- amusing centres is a part of the contemporary life style, leisure and amusement.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    LIV

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    47-56

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus