Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozhodování zákazníka při nakupování nápojů v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00093422" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00093422 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozhodování zákazníka při nakupování nápojů v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek upozorňuje na hlavní současné proměny v rozhodování zákazníka při nakupování nápojů u nás. Vychází z aktuálního vlastního marketingového výzkumu října -- listopadu 2004 (softdata), stejně jako ze statistických údajů (harddata). V závěrečné diskusi jsou naznačeny možné vlivy nákupních center na uvedené chování zákazníků stejně orientace na zdravý životní styl obyvatel České republiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer decision making at beverage purchases in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the problems of the contemporary changes in consumer decision making at beverage purchases in the Czech Republic. The main part of the artical is based on own empirical results from own marketing research conducted in the Czech Repuiblic in October - November 2004 (softdata), as well as on statistical data (harddata). The last part presents possible effects of the the shopping centres on consumer behavior. The influences could be also done by the contemporary healthy lifestyle orientations of the Czech Republic population.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2006

  • ISBN

    80-7302-117-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    17-21

  • Název nakladatele

    MZLU Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    3. 3. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku