Chování a rozhodování zákazníka při nákupu nápojů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00008687" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00008687 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Chování a rozhodování zákazníka při nákupu nápojů
Popis výsledku v původním jazyce
Již v publikaci (Foret; 2003) se věnovala pozornost problematice rozhodování zákazníka, stejně jako nakupování a spotřebě piva. Avšak tentokrát se ještě více soustředíme na postižení faktorů, které působí na chování a rozhodování zákazníků. Tematický záběr se posune až k současným proměnám životního stylu u nás a vzrůstajícímu vlivu hypermarketů. Také vlastní celostátní empirický výzkum v terénu, provedený na podzim 2004, rozšířil svůj předmět od piva ke všem hlavním skupinám nápojů.
Název v anglickém jazyce
Consumer behavior and decision making at beverage purchases
Popis výsledku anglicky
The first part of the paper is devoted to the theoretical problems of consumer behavior and decision masking. In the second part is used so called "beer local patriotism" as an concrete example of the mentioned problems. The third part presents own empirical results from marketing research in the Czech Repuiblic in October-November 2004. The fourth part contents description of the contemporary life style changes and its influences for consumer behavior. In the fifth part is the purchase seen as a part of the contemporary life style and entretaiment. The last part deals with the changes of consumer behavior in the shopping centres.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
63-73
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—