Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza tržního prostředí České republiky v době vstupu do Evropské unie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00003577" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00003577 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza tržního prostředí České republiky v době vstupu do Evropské unie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Konference je zaměřena nejen na hledání obecných zákonitostí ovlivňujících další vývoj evropské integrace, ale v souvislosti se zaměřením univerzity budou v jednotlivých sekcích probíhat odborné diskuse orientované zejména na analýzu potravinářských řetězců - od zemědělské prvovýroby přes zpracovatelský potravinářský průmysl až po dodávky potravin koncovým spotřebitelům. Analýza vychází ze změn chování kupujících vyvolaných transformací ekonomiky v České republice, změnami priorit zákazníků a novými spotřebitelskými trendy.

  • Název v anglickém jazyce

    The Market Analysis of Czech Republic before European Union Entrance

  • Popis výsledku anglicky

    The conference is aimed to find general patterns influenced the evolution of European integration. Related to university specialization - in topics of section - problems connected to integration will be discussed - particularly analysis of food-trade chains. Analysis comes from changes in customer's behavior caused by business transformation in Czech Republic, by purchase behavior caused by the changes of consumer's demand and consumer's life style trends.

Klasifikace

  • Druh

    M - Uspořádání konference

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Brno

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    87

  • Počet zahraničních účastníků

    15

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    WRD - Celosvětová akce