Faktory ovlivňující chování spotřebitele ve vybraných zemích Evropy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00056985" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00056985 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Factors influencing consumer behavior in selected countries in Europe
Popis výsledku v původním jazyce
The Czech Republic has experienced significant changes in consumer behavior after the political shift in 1989. The paper focuses on analysis of factors that influence consumer behavior in the Czech Republic and in selected European countries. Selected external factors with influence on consumer behavior are analyzed in relation to groups of consumer expenditures.
Název v anglickém jazyce
Factors influencing consumer behavior in selected countries in Europe
Popis výsledku anglicky
The Czech Republic has experienced significant changes in consumer behavior after the political shift in 1989. The paper focuses on analysis of factors that influence consumer behavior in the Czech Republic and in selected European countries. Selected external factors with influence on consumer behavior are analyzed in relation to groups of consumer expenditures.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
BICABR 2005
ISBN
7-900177-73-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
1-16
Název nakladatele
UIBE Univerzita v Pekingu
Místo vydání
Peking
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—