Faktory ovlivňující chování spotřebitele ve vybraných zemích EU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00056965" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00056965 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Faktory ovlivňující chování spotřebitele ve vybraných zemích EU
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá sledování vlivu faktorů na chování spotřebitele. Vybrané vnější faktory ovlivňující chování spotřebitele jsou sledovány ve vztahu ke skupinám spotřebních výdajů.
Název v anglickém jazyce
Factors influencing consumer behavior in selected EU countries
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on analysis of factors that influence consumer behavior. Selected external factors with influence on consumer behavior are analyzed in relation to groups of consumer expenditures.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2005, sekce 6 - Marketing, obchod a cestovní ruch
ISBN
80-7302-099-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
114-123
Název nakladatele
Konvoj, spol. s r. o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
3. 3. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—