Proměny současného životního stylu a chování zákazníků v nákupních centrech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00093446" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00093446 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Proměny současného životního stylu a chování zákazníků v nákupních centrech
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek upozorňuje na hlavní proměny současného životního stylu u nás. Vychází z aktuálních sociologických poznatků. V závěrečné diskusi jsou naznačeny možné vlivy těchto proměn na chování zákazníků v nákupních centrech, kde je nakupování součástí životního stylu, trávení volného času a zábavy.
Název v anglickém jazyce
The contemporary lifestyle changes and consumer behavior in the shopping centres
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the problems of the contemporary lifestyle changes and its effects on consumer behavior. The first part of the artical is based on mentioned sociological works. The last part presents possible effects of the contemporary lifestyle changes on consumer behavior in the shopping centres, where the purchase is a part of the contemporary life style, leisure and entretaiment.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2006
ISBN
80-7302-117-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
11-16
Název nakladatele
MZLU Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
3. 3. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—