Nakupování potravin, oděvů, obuvi a vybavení domácnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00109709" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00109709 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nakupování potravin, oděvů, obuvi a vybavení domácnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek vychází ze zpracování celostátního dotazníkové šetření nás zajímalo z přelomu roku 2005--2006. Zaměřuje se na to, jak domácnosti u nás nakupují potraviny, oděvy, obuv a vybavení domácnosti (nábytek, elektroniku, kuchyňské a jiné spotřebiče, včetně nejrůznějších doplňků) a čím je toto jejich nákupní chování ovlivněno.
Název v anglickém jazyce
Purchasing of food-stuff, clothes, shoes and household equipments
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the problems of the households purchase behavior in the Czech Republic. The main part is based on own empirical results from own marketing research conducted in the Czech Republic in 2005--2006. The results concerns on influences offood-stuffs purchases, clothes and shoes purchases, household equipments purchases and differences among them.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2007, sekce 5 - Marketing, obchod a cestovní ruch
ISBN
978-80-86633-87-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
22-29
Název nakladatele
MSD, spol. s r.o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—