Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nakupování potravin, oděvů, obuvi a vybavení domácnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00109709" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00109709 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nakupování potravin, oděvů, obuvi a vybavení domácnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vychází ze zpracování celostátního dotazníkové šetření nás zajímalo z přelomu roku 2005--2006. Zaměřuje se na to, jak domácnosti u nás nakupují potraviny, oděvy, obuv a vybavení domácnosti (nábytek, elektroniku, kuchyňské a jiné spotřebiče, včetně nejrůznějších doplňků) a čím je toto jejich nákupní chování ovlivněno.

  • Název v anglickém jazyce

    Purchasing of food-stuff, clothes, shoes and household equipments

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the problems of the households purchase behavior in the Czech Republic. The main part is based on own empirical results from own marketing research conducted in the Czech Republic in 2005--2006. The results concerns on influences offood-stuffs purchases, clothes and shoes purchases, household equipments purchases and differences among them.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2007, sekce 5 - Marketing, obchod a cestovní ruch

  • ISBN

    978-80-86633-87-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    22-29

  • Název nakladatele

    MSD, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku