Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících spotřební chování domácností při nákupu potravin
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00106799" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00106799 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících spotřební chování domácností při nákupu potravin
Popis výsledku v původním jazyce
Článek analyzuje chování českých domácností na trhu potravinářského zboží pomocí klíčových faktorů ovlivňujících nákup potravin, tj. cena, značka, kvalita, vlastnosti zboží, zvyklosti, snižování ceny, reklama, inovace, doporučení přátel a příbuzných. Primární data byla získána technikou dotazování 727 českých domácností v rámci výzkumu prováděného ústavem marketingu a obchodu Mendlovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Součástí příspěvku je srovnání vlivu faktorů ovlivňujících spotřební chování vedvou po sobě jdoucích letech.
Název v anglickém jazyce
IDENTIFICATION OF PIVOTAL FACTORS INFLUENCING HOUSEHOLD CONSUMPTION BEHAVIOUR WHEN PURCHASING GROCERIES
Popis výsledku anglicky
The paper analyses buying behaviour of Czech consumer units on the market with food. It aims at factors influencing this behaviour, e.g. price, brand, quality, product attributes, habits, price reductions, advertisement, innovation and word-of-mauth. Primary data were obtained by survey performed in a set of 727 Czech households by the staff of the Department of Marketing and Trade, Mendel University of Agriculture and Forestry Brno. The paper includes confrontation of influence of analysed factors in two years in sequence.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2007, sekce 5 - Marketing, obchod a cestovní ruch
ISBN
978-80-86633-87-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
149-153
Název nakladatele
MSD, spol. s r.o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—