Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících spotřební chování domácností při nákupu potravin

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00106799" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00106799 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících spotřební chování domácností při nákupu potravin

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek analyzuje chování českých domácností na trhu potravinářského zboží pomocí klíčových faktorů ovlivňujících nákup potravin, tj. cena, značka, kvalita, vlastnosti zboží, zvyklosti, snižování ceny, reklama, inovace, doporučení přátel a příbuzných. Primární data byla získána technikou dotazování 727 českých domácností v rámci výzkumu prováděného ústavem marketingu a obchodu Mendlovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Součástí příspěvku je srovnání vlivu faktorů ovlivňujících spotřební chování vedvou po sobě jdoucích letech.

  • Název v anglickém jazyce

    IDENTIFICATION OF PIVOTAL FACTORS INFLUENCING HOUSEHOLD CONSUMPTION BEHAVIOUR WHEN PURCHASING GROCERIES

  • Popis výsledku anglicky

    The paper analyses buying behaviour of Czech consumer units on the market with food. It aims at factors influencing this behaviour, e.g. price, brand, quality, product attributes, habits, price reductions, advertisement, innovation and word-of-mauth. Primary data were obtained by survey performed in a set of 727 Czech households by the staff of the Department of Marketing and Trade, Mendel University of Agriculture and Forestry Brno. The paper includes confrontation of influence of analysed factors in two years in sequence.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2007, sekce 5 - Marketing, obchod a cestovní ruch

  • ISBN

    978-80-86633-87-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    149-153

  • Název nakladatele

    MSD, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku