Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza faktorů ovlivňující rozhodování českých domácností při nákupu oděvů a obuvi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113423" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113423 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza faktorů ovlivňující rozhodování českých domácností při nákupu oděvů a obuvi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek analyzuje nákupní chování českých domácností na trhu s oblečením a obuví. Zaměřuje se na faktory, které toto chování ovlivňují, jako například cena, značka, kvalita, atributy produktu, zvyky, slevy, reklama, inovace a osobní doporučení. Primární data byla získána v průběhu výzkumu 727 domácností provedeném Ústavem marketingu a obchodu MZLU v Brně. Příspěvek prezentuje výsledky korelační a faktorové analýzy. Domácnosti za nejdůležitější faktor ovlivňující nákupní chování u oblečení a obuvi označují atributy a parametry výrobku jako nejdůležitější faktor. Díky faktorové analýze byly faktory zredukovány do čtyř komplexních skupin.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Factors Influencing Decision Making of Czech Households when Purchasing Clothes and Footwear

  • Popis výsledku anglicky

    The paper analyses buying behaviour of Czech households on the market with footwear and cloths. It aims at factors influ, encing this behaviour, e.g. price, brand, quality, product attributes, habits, price reductions, advertisement, innovation and word-of-mauth. Primary data were obtained via survey of 727 Czech households by staff of the Department of Marketing and Trade, Mendel University of Agriculture and Forestry Brno. The paper provides resutls of correlation analysis and factor analysis. When making purchase decisions, households identify attributes and parametres of clothes and footwear as the most important factor. Due to factor analysis, factors were reduced into four comprehensive groups.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    LV

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    1-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus