Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv faktorů na spotřebitelské chování domácností u různých druhů komodit

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113426" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113426 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv faktorů na spotřebitelské chování domácností u různých druhů komodit

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá porovnáním vlivu jednotlivých klíčových faktorů u různých komodit na rozhodování domácností při nákupu rozdílných skupin komodit. Primární data byla získána technikou elektronického dotazování. Jeho prostřednictvím byly získány informace o 727 českých domácnostech v roce 2006 a o 1074 českých domácnostech v roce 2005 v rámci výzkumu prováděného Ústavem marketingu a obchodu Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Data byla vyhodnocena zejména pomocí popisné statistiky v statistickém softwaru STATISTICA. Po provedené analýze vlivu faktorů u různých komodit (potravin, oděvů a obuvi, vybavení domácnosti) můžeme konstatovat, že při porovnání míry vlivu faktorů nejsou patrné výrazné odchylky. Velice podobná míra ovlivnění faktory byla zaznamenána u kategorie vybavení domácnosti a kategorie oděvů a obuvi.

  • Název v anglickém jazyce

    The Impact of Factors on Consumer Behaviour of Households when Purchasing Different Commodities.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with a comparison of impacts of various key factors on a decision making process of households when purchasing different groups of commodities. Primary data were obtained by using a technique of electronic questioning. By this technique we gained the information on the set of 727 Czech households in 2006 and 1074 Czech households in 2005. The research was conducted by the Department of Marketing and Trade at the Mendel University of Agriculture and Forestry in Brno. Data were analysed byusing a descriptive statistics and the statistic software STATISTICA. After we have analysed the impact of factors by different commodities (food, clothing and footwear, household equipment) we can say that significant variations are not perceptible when comparing sizes of impacts of factors. Very like size of impact of factors was observed when dealing with the category household equipment and clothing and footwear. Perceptibly different impact of factors is observed when purchasing fo

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod a spotřebitel '07

  • ISBN

    978-80-7302-131-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1-5

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Luhačovice

  • Datum konání akce

    5. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku