Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faktory ovlivňující chování spotřebitele s ohledem na sociální skupiny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00137067" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00137067 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Faktory ovlivňující chování spotřebitele s ohledem na sociální skupiny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek analyzuje vliv faktorů na nákupní rozhodovací proces s ohledem na konkrétní komodity a na spotřebitele v jeho sociální skupině. Data byla získána prostřednictvím elektronického dotazování 731 respondentů. Analýza dat ukázala ty faktory, které mají zásadní vliv na chování spotřebitelů. Nejvýznamnější z nich byl pozorován u vlivu týkající se produktových charakteristik a ceny. Vzhledem k sociální skupině respondentů, žádné významné rozdíly nebyly pozorovány.

  • Název v anglickém jazyce

    Factors influencing consumer behavior acording to social groups

  • Popis výsledku anglicky

    This paper analyzes the impact of factors on purchase decision making process considering particular commodities with regard to consumer's social group. Primary data were obtained by electronic questioning of 731 respondents. Data analysis has shown factors having a crucial impact on consumer behaviour. The most significant impact was observed when dealing with product characteristics and price. Considering respondents' social group, no significant differences were observed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Research Report 2, Aktuální problémy teorie a praxe v ekonomice II

  • ISBN

    978-80-7395-145-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku