Změny spotřebitelského chování v pohostinských službách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00110425" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00110425 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Změny spotřebitelského chování v pohostinských službách
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou chování spotřebitelů v České republice se zaměřením na pohostinské služby. Porovnává materiálně technickou základnu a vnímání ubytovacích a stravovacích služeb v období po roce 1989 se současným stavem a nastiňuje nové směry spotřebitelského chování v České republice.
Název v anglickém jazyce
The Customer Behaviour Changes in Hospitality Services.
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the topics of customer behaviour in hospitality services in the Czech Republic. It compares material-technical base and customers' perceiving of accommodation and boarding services in the period after 1989 with the current situationand furthermore it outlines new trends in customer behaviour in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod a spotřebitel '07
ISBN
978-80-7302-131-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
56-58
Název nakladatele
Konvoj
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Luhačovice
Datum konání akce
5. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—