Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Internet and Its Influence on Consumer Behaviour: Czech Republic Application

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43870670" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43870670 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Internet and Its Influence on Consumer Behaviour: Czech Republic Application

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with Internet influence on consumer behaviour in general and then in the Czech Republic. The Czech Republic is counted among post communists countries where the Internet influence on consumer behaviour is most visible. The economy development was focused not only on traditional business but in the same time period the Internet and its services were developed as well. On the other hand the paper describes the Internet influence on traditional marketing mix and its 4Ps. This paper presentsresults of project financed by Czech Science Foundation P403/11/P175: The factors influencing customer?s on-line behaviour in e-commerce environment on B2C and B2B markets in the Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    Internet and Its Influence on Consumer Behaviour: Czech Republic Application

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with Internet influence on consumer behaviour in general and then in the Czech Republic. The Czech Republic is counted among post communists countries where the Internet influence on consumer behaviour is most visible. The economy development was focused not only on traditional business but in the same time period the Internet and its services were developed as well. On the other hand the paper describes the Internet influence on traditional marketing mix and its 4Ps. This paper presentsresults of project financed by Czech Science Foundation P403/11/P175: The factors influencing customer?s on-line behaviour in e-commerce environment on B2C and B2B markets in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GPP403%2F11%2FP175" target="_blank" >GPP403/11/P175: Faktory ovlivňující on-line nákupní chování na Internetu v prostředí e-commerce na B2C a B2B trzích v ČR</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Creating Global Competitive Economies: 2020 Vision Planning & Implementation

  • ISBN

    978-0-9860419-1-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1-10

  • Název nakladatele

    IBIMA Publishing

  • Místo vydání

    Řím

  • Místo konání akce

    Řím

  • Datum konání akce

    13. 11. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku