Internet and Its Influence on Consumer Behaviour: Czech Republic Application
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43870670" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43870670 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Internet and Its Influence on Consumer Behaviour: Czech Republic Application
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with Internet influence on consumer behaviour in general and then in the Czech Republic. The Czech Republic is counted among post communists countries where the Internet influence on consumer behaviour is most visible. The economy development was focused not only on traditional business but in the same time period the Internet and its services were developed as well. On the other hand the paper describes the Internet influence on traditional marketing mix and its 4Ps. This paper presentsresults of project financed by Czech Science Foundation P403/11/P175: The factors influencing customer?s on-line behaviour in e-commerce environment on B2C and B2B markets in the Czech Republic.
Název v anglickém jazyce
Internet and Its Influence on Consumer Behaviour: Czech Republic Application
Popis výsledku anglicky
The paper deals with Internet influence on consumer behaviour in general and then in the Czech Republic. The Czech Republic is counted among post communists countries where the Internet influence on consumer behaviour is most visible. The economy development was focused not only on traditional business but in the same time period the Internet and its services were developed as well. On the other hand the paper describes the Internet influence on traditional marketing mix and its 4Ps. This paper presentsresults of project financed by Czech Science Foundation P403/11/P175: The factors influencing customer?s on-line behaviour in e-commerce environment on B2C and B2B markets in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GPP403%2F11%2FP175" target="_blank" >GPP403/11/P175: Faktory ovlivňující on-line nákupní chování na Internetu v prostředí e-commerce na B2C a B2B trzích v ČR</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Creating Global Competitive Economies: 2020 Vision Planning & Implementation
ISBN
978-0-9860419-1-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
1-10
Název nakladatele
IBIMA Publishing
Místo vydání
Řím
Místo konání akce
Řím
Datum konání akce
13. 11. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—