Chování spotřebitele na trhu s médii
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113290" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113290 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Chování spotřebitele na trhu s médii
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se venuje posouzení vztahu mezi identifikacními znaky vudcí osoby ve zkoumaných domácnostech a míre pozornosti, jakou tyto osoby venují médiím. Východiskem jsou data získaná dotazníkovým šetrením od 727 domácností provádeným v roce 2006. Jsou shrnuty shromáždené poznatky z predešlého zkoumání chování spotrebitelu v oblastí medií a predstaveny další plánované kroky pri poznávání spotrebitelských návyku. Doposud autorský kolektiv zmapoval závislosti mezi vybranými identifikacními faktory a cetnostícetby denního tisku a užívání internetu. Další faktory a média budou následovat. Výchozí údaje byly získány behem výše zmíneného výzkumu na téma chování spotrebitele provádeného v prubehu roku 2006. Respondenti zodpovídali radu otázek týkajících se celéškály aspektu charakterizujících spotrebitelské chování, mimojiné byla zamerena pozornost i na vztah sledovaných osob k médiím. Výsledky analýz byly zpracovány formou kontingencních tabulek a byly provedeny analýzy závislosti kvalitativn
Název v anglickém jazyce
Consumer behaviour on media market
Popis výsledku anglicky
Article deals with relations among household's leading-member identification signs and measure of attention that they pay to media. Source data were gained from 727 households by questionnare inquiry in 2006. Further common classification media on hot and cool, electronic and classical. Pieses of knowledge from preceding research are put together and further steps introduced. Regarding to complexity of this topic inquiries are compiled step by step. Till now the author team charted dependencies among chosen identification factors and percent occurrence reading daily printings and internet usage. Next factors and media will follow. Source data was gained during aforesaid research on the consumer behaviour theme set up in 2006. Informants were respondingquestions dealing with whole spectrum of aspects characterizing consumer behaviour. Results of analyses were processed into contingency tables. Dependencies among qualitative signs were analyzed by the square contingence and the Pearson'
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod a spotřebitel '07
ISBN
978-80-7302-131-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
13-14
Název nakladatele
Konvoj
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Luhačovice
Datum konání akce
5. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—