Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Chování spotřebitele na trhu s médii

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113290" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113290 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Chování spotřebitele na trhu s médii

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se venuje posouzení vztahu mezi identifikacními znaky vudcí osoby ve zkoumaných domácnostech a míre pozornosti, jakou tyto osoby venují médiím. Východiskem jsou data získaná dotazníkovým šetrením od 727 domácností provádeným v roce 2006. Jsou shrnuty shromáždené poznatky z predešlého zkoumání chování spotrebitelu v oblastí medií a predstaveny další plánované kroky pri poznávání spotrebitelských návyku. Doposud autorský kolektiv zmapoval závislosti mezi vybranými identifikacními faktory a cetnostícetby denního tisku a užívání internetu. Další faktory a média budou následovat. Výchozí údaje byly získány behem výše zmíneného výzkumu na téma chování spotrebitele provádeného v prubehu roku 2006. Respondenti zodpovídali radu otázek týkajících se celéškály aspektu charakterizujících spotrebitelské chování, mimojiné byla zamerena pozornost i na vztah sledovaných osob k médiím. Výsledky analýz byly zpracovány formou kontingencních tabulek a byly provedeny analýzy závislosti kvalitativn

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer behaviour on media market

  • Popis výsledku anglicky

    Article deals with relations among household's leading-member identification signs and measure of attention that they pay to media. Source data were gained from 727 households by questionnare inquiry in 2006. Further common classification media on hot and cool, electronic and classical. Pieses of knowledge from preceding research are put together and further steps introduced. Regarding to complexity of this topic inquiries are compiled step by step. Till now the author team charted dependencies among chosen identification factors and percent occurrence reading daily printings and internet usage. Next factors and media will follow. Source data was gained during aforesaid research on the consumer behaviour theme set up in 2006. Informants were respondingquestions dealing with whole spectrum of aspects characterizing consumer behaviour. Results of analyses were processed into contingency tables. Dependencies among qualitative signs were analyzed by the square contingence and the Pearson'

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod a spotřebitel '07

  • ISBN

    978-80-7302-131-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    13-14

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Luhačovice

  • Datum konání akce

    5. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku