Rozhodovací procesy v marketingovém plánování a jejich podpora
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113326" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113326 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozhodovací procesy v marketingovém plánování a jejich podpora
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing jako přístup k řízení organizace, který zdůrazňuje zákazníka, hraje důležitou roli v dosahování podnikových cílů. Možných strategií vedoucích k dosažení cíle existuje vždy několik a je třeba vybrat tu nejlepší. Systémy pro podporu rozhodování jsou schopny pomoci ke kvalitnějąím a rychlejším rozhodnutím. Tyto systémy jsou založeny na práci s textem, modely, daty, pravidly, komunikaci či podpoře na bázi tabulkových kalkulátorů a mohou být nasazeny ve všech fázích rozhodování - analýza, návrh řešení, volba varianty. Cílem článku je analyzovat nástroje podpory rozhodování a najít jejich aplikaci pro řešení různých marketingových problémů v rámci všech prvků marketingového mixu.
Název v anglickém jazyce
Processes of decision making in marketing planning and their support
Popis výsledku anglicky
Marketing as a management orientation that stresses the customer plays important role in the process of achieving business goals. There always exist several possible strategies leading to the goal and it is necessary to choose the best one. Decision support systems are able to help managers to make better and quicker decisions about future movements by eliminating their limits. Decision support can be provided in forms of text, spreadsheet, model, data, rule, and communication oriented decision supportsystems and can be employed in all phases of decision making process -- intelligence, design, and choice. The objective of the paper is to analyze decision support instruments and to find their application for various marketing problems in the scope of all marketing mix elements.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod a spotřebitel '07
ISBN
978-80-7302-131-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
11-12
Název nakladatele
Konvoj
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Luhačovice
Datum konání akce
5. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—