Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozhodovací procesy v marketingovém plánování a jejich podpora

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113326" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113326 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozhodovací procesy v marketingovém plánování a jejich podpora

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketing jako přístup k řízení organizace, který zdůrazňuje zákazníka, hraje důležitou roli v dosahování podnikových cílů. Možných strategií vedoucích k dosažení cíle existuje vždy několik a je třeba vybrat tu nejlepší. Systémy pro podporu rozhodování jsou schopny pomoci ke kvalitnějąím a rychlejším rozhodnutím. Tyto systémy jsou založeny na práci s textem, modely, daty, pravidly, komunikaci či podpoře na bázi tabulkových kalkulátorů a mohou být nasazeny ve všech fázích rozhodování - analýza, návrh řešení, volba varianty. Cílem článku je analyzovat nástroje podpory rozhodování a najít jejich aplikaci pro řešení různých marketingových problémů v rámci všech prvků marketingového mixu.

  • Název v anglickém jazyce

    Processes of decision making in marketing planning and their support

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing as a management orientation that stresses the customer plays important role in the process of achieving business goals. There always exist several possible strategies leading to the goal and it is necessary to choose the best one. Decision support systems are able to help managers to make better and quicker decisions about future movements by eliminating their limits. Decision support can be provided in forms of text, spreadsheet, model, data, rule, and communication oriented decision supportsystems and can be employed in all phases of decision making process -- intelligence, design, and choice. The objective of the paper is to analyze decision support instruments and to find their application for various marketing problems in the scope of all marketing mix elements.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod a spotřebitel '07

  • ISBN

    978-80-7302-131-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    11-12

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Luhačovice

  • Datum konání akce

    5. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku