Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití metod reprezentace znalostí pro podporu automatizace zákaznicky orientovaného podnikání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113713" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113713 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití metod reprezentace znalostí pro podporu automatizace zákaznicky orientovaného podnikání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rychlá dostupnost znalostí a potřebných informací spotřebitelům je důležitou součásti rozvoje a upevňování vztahu mezi prodejcem (výrobcem, poskytovatelem) služeb a zákazníkem. Dostatečné znalosti o produktech a způsobu jejich používání umožňují spotřebitelům výrobků nebo uživatelům služeb dokonalejší možnosti využití všech funkcionalit, který daný produkt obsahuje. Existují různé formy uchování znalostí a způsobu jejich předání. Tyto se pak různí v návaznosti na charakter výrobku a služby. Nemalé množství prostředků se zabývá uchováním znalostí. Tato problematika je jednou z oblastí, kterými se zabývá odvětví umělé inteligence (např. reprezentace pomoci znalostí sítí a pomocí rámců). V praxi se však setkáváme s využitím technologií, které ve své podstatě nebyly vytvořeny pro zpracování znalostí a jsou běžně používány i v jiných oblastech. To, jakým způsobem budou data v jednotlivých případech uloženy, závisí na zamýšlených způsobech jejich konečné prezentace. Pro komplexnější vyžití z

  • Název v anglickém jazyce

    The utilization of methods of knowledge representation in support of

  • Popis výsledku anglicky

    Quick availability of knowledge and necessary information for consumers is an important of development and reinforcement of relationship between a vendor (producer, provider) and a customer. Sufficient knowledge of products and ways of their use providethe product customers or service users with better possibilities for use of all product functions. There are several ways how to store knowledge and how to make them available again. They are dependent on the product characteristics. There is a number ofmeans dealing with knowledge storage. This subject is one area, which is in focus of artificial intelligence industry (e.g. representation of knowledge with use of nets and frames). In a daily life we can experience use of technologies, which were not initially intended for information processing and are also used in other areas. The way, how data will be in individual cases stored, depends on intended purposes of the eventual presentation. For more complex use of knowledge base, it is

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod a spotřebitel '07

  • ISBN

    978-80-7302-131-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    82-83

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Luhačovice

  • Datum konání akce

    5. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku