Využití metod reprezentace znalostí pro podporu automatizace zákaznicky orientovaného podnikání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113713" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113713 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití metod reprezentace znalostí pro podporu automatizace zákaznicky orientovaného podnikání
Popis výsledku v původním jazyce
Rychlá dostupnost znalostí a potřebných informací spotřebitelům je důležitou součásti rozvoje a upevňování vztahu mezi prodejcem (výrobcem, poskytovatelem) služeb a zákazníkem. Dostatečné znalosti o produktech a způsobu jejich používání umožňují spotřebitelům výrobků nebo uživatelům služeb dokonalejší možnosti využití všech funkcionalit, který daný produkt obsahuje. Existují různé formy uchování znalostí a způsobu jejich předání. Tyto se pak různí v návaznosti na charakter výrobku a služby. Nemalé množství prostředků se zabývá uchováním znalostí. Tato problematika je jednou z oblastí, kterými se zabývá odvětví umělé inteligence (např. reprezentace pomoci znalostí sítí a pomocí rámců). V praxi se však setkáváme s využitím technologií, které ve své podstatě nebyly vytvořeny pro zpracování znalostí a jsou běžně používány i v jiných oblastech. To, jakým způsobem budou data v jednotlivých případech uloženy, závisí na zamýšlených způsobech jejich konečné prezentace. Pro komplexnější vyžití z
Název v anglickém jazyce
The utilization of methods of knowledge representation in support of
Popis výsledku anglicky
Quick availability of knowledge and necessary information for consumers is an important of development and reinforcement of relationship between a vendor (producer, provider) and a customer. Sufficient knowledge of products and ways of their use providethe product customers or service users with better possibilities for use of all product functions. There are several ways how to store knowledge and how to make them available again. They are dependent on the product characteristics. There is a number ofmeans dealing with knowledge storage. This subject is one area, which is in focus of artificial intelligence industry (e.g. representation of knowledge with use of nets and frames). In a daily life we can experience use of technologies, which were not initially intended for information processing and are also used in other areas. The way, how data will be in individual cases stored, depends on intended purposes of the eventual presentation. For more complex use of knowledge base, it is
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod a spotřebitel '07
ISBN
978-80-7302-131-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
82-83
Název nakladatele
Konvoj
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Luhačovice
Datum konání akce
5. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—